Zawiadamiamy iż na programie Edukacja Innowacyjna i Gry Umiejętnościowe zalecamy prezentowane na niniejszej liście publikacje do prezentacji zaliczeniowej:
symulacja menedżerska – „Młodzież w nauczaniu Jana Pawła II” i „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A Huxlega i E Zamiatina”
symulacja biznesowa – „Walory turystyczne i kulturowe Gniezna” oraz „Polsko-niemieckie stereotypy kulturowe z perspektywy historycznej”
symulacja menedżerska : „Szlak Piastowski w internecie” oraz Gry oraz „Spartanie w filmie 300 Zacka Snydera”
symulacja strategiczna – „Rewolucja w Iranie 1979-przyczyny, przebieg, skutki kulturowe” i „Ciemne strony miłości. Emma Bovary i Izabela Łęcka – studium porównawcze postaci”
gra menedżerska – „Afrodyta/Wenus jako przykład przedstawienia wizerunku kobiety w literaturze i sztuce antycznej” i „Fenomen plotki w ponowoczesności”
gra menedżerska : „Architektura Kościoła katolickiego i Cerkwi prawosławnej ” i „Nawigacja w przestrzeni z wykorzystaniem technik wizyjnych”
symulacja biznesowa – „Własność intelektualna a zjawisko piractwa internetowego” i „Legendy i opowieści związane z Sandomierzem, jako czynnik podnoszący atrakcyjnośc turystyczą miasta”
gra decyzyjna : „Rozwój religijny jako forma urzeczywistnienia wierzeń w Prawosławiu i Islamie” i „Między kulturą elitarną a kulturą masową. Interpretacje wspołczesności”
zabawa komunikacyjna – „Rozwój ośrodków narciarskich w województwie lubelskim w latach 1994-2011” oraz „Makau, jako kulturowy palimpsest i miasto dialogu międzycywilizacyjnego”