Praca zaliczeniowa – wykładowcy i instruktorzy – grupa komunikacja społeczna


SYMULACJA NR 1: wymyślić studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie analizy odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:

  • Gra; David Fincher
  • Korkociąg; Marek Piwowski, Pojedynek na szosie; Steven Spielberg
  • Gładka skóra; François Truffaut
  • Rysopis; Jerzy Skolimowski, Pętla; Wojciech Has
  • Don Juan DeMarco; Jeremy Leven
  • Poza prawem; Jim Jarmusch, Wniebowzięci; Andrzej Kondratiuk
  • Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły; Gore Verbinski, Komornik; Feliks Falk
  • Ocean’s Twelve: Dogrywka; Steven Soderbergh
  • Wujaszek Buck; John Hughes, Droga przez piekło; Oliver Stone
  • Kratka; Paweł Łoziński
  • Mój brat niedźwiedź; Aaron Blaise, Robert Walker

    ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: przygotować muzyczną grę team building na koncepcji tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:
  • Dżem, Cegła, Smith, Patti, Horses
  • Nirvana, In Utero, Lennon, John, Jealous Guy, Stone Roses, The, The Stone Roses
  • Wilki, Wilki, Van Der Graaf Generator, Pawn Hearts, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Bartosiewicz, Edyta, Szał

    ĆWICZENIE NR 3: – Umiejętność jednoznacznego artykułowania nieintuicyjnych poleceń. Przygotować adekwatną dla typowego pacjenta ulotkę aplikowania jednej znastępujących suplementów:

  • 136.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – leflunomid
  • 127.2, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – progestogeny – medroksyprogesteron do podawania pozajelitowego
  • 152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
  • 141.4, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
  • 14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
  • 201.2, Wziewne leki antycholinergiczne o długim działaniu – produkty jednoskładnikowe
  • 90.2, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne